کلکسیون ترفند و آموزش و سرگرمی
درج مطالب ترفند و آموزش و سرگرمی
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلکسیون ترفند و آموزش و سرگرمی و آدرس nisha744.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اگر بدنبال نرم افزاری ساده برای مدیریت دوربین های مدار بسته هستید شک نکنید که Xeoma بهترین نرم افزار است.
:Xeoma نرم افزاری برای مدیریت دوربین های مداربسته به صورت کاملا آسان و حرفه ای است. قابلیت شناسایی و اتصال به IP cameras به صورت خودکار از ویژگی های قابل ذکر برای این نرم افزار است. قابلیت کار بدون وقفه و بدون ایراد با سیستم عامل های Windows, Linux and Mac OS X از دیگر ویژگی های قابل ذکر برای Xeoma است.
 
روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 خرداد 1394برچسب:, ] [ 20:45 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]
ما در این گزارش به شما آموزش می دهیم چگونه می توانید اطلاعات محرمانه تان را پشت یک عکس پنهان کنید.
در این روش شما ابتدا فایل هایی که قصد دارید مخفی شوند را فشرده کرده و سپس فایل فشرده شده را به یک فایل تصویری می چسبانید.به این ترتیب اطلاعات محرمانه شما در دل یک عکس مخفی می شوند و زمانی که کسی بر روی عکس کلیک کند تنها تصویر را مشاهده می کند و متوجه فایل های مخفی نخواهد شد. البته توجه داشته باشید که نباید حجم فایل های مخفی شده زیاد باشد چون در اینصورت ممکن است دیگران به دلیل حجم غیر معمول فایل به آن شک کنند.
 
 
طریقه پنهان کردن یک عکس :    روی ادامه مطلب کلیک کنید
 

ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 خرداد 1394برچسب:, ] [ 20:30 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

فولادهاي ابزاري سرد كار

 


فولادهاي ساختماني آلياژي

 


فولادهاي سمانته

 


فولادهای ساختمانی غیر آلیاژی

 

 

 


سوپر آلیاژها و کاربرد آنها

 

ادامه مطلب
[ دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:, ] [ 1:30 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

امروزه تمامی کاربران کامپیوتر و موبایل از اینترنت در منزل خود استفاده میکنند. مودم های امروزی دو نوع با سیم و بی سیم هستند، که مودم های بی سیم به دلیل قابلیت های بالا، کاربر بیشتری دارد. اما در این میان وجود ترافیک محدود در سرویس های اینترنت باعث شده تا کاربران نگران تمام شدن حجم ترافیک خود باشند.

 

حتما برای شما هم پیش آمده که یکی از دوستانتان از شما رمز وای فای میخواهد، اما شما علاقه ای به دادن رمز ندارید و شاید این مسئله باعث ناراحتی شود. یا نگران باشید که شاید رمز شما هک شده و افرادی از اینترنت شما استفاده کنند.

 

در این مطلب روشی به شما آموزش میدهیم که به کمک آن با خیال راحت میتوانید رمز خود را به دوستانتان بدهید، اما آن ها نمیتوانند از اینترنت شما استفاده کنند.


ادامه مطلب
[ شنبه 5 ارديبهشت 1394برچسب:فیلتر کردن مودم وایرلس,جلوگیری از هک مودم وایرلس, ] [ 22:39 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

آشنایی با پسوند های بلبرینگ ها Suffixes

اکثر برینگ ها علاوه بر شماره اصلی که بیانگر نوع و اندازه ابعاد آن است دارای پسوند نیزمی  باشد که هر پسوند معرف ویژگی خاصی در طراحی داخلی یا بیرونی برینگ است . از آنجائیکه این علائم و مفاهیم آنها تابع استاندارد خاصی نبوده  و از طرف هر سازنده به طور مستقل تعیین می شود در این کتاب به ذکر پسوندها ی معرفی شده در طرف SKF اکتفا می گردد . تعریف علائم کاربردی از طرف سایر سازندگان برینگ در برنامه بعدی و در یک مجلد جداگانه قرار دارد.

A : اصطلاحات داخلی در طراحی اصلی و اولیه برینگ ، مفهوم این پسوند بستگی به نوع و سری برینگ دارد و بعضی از برینگ هایی که در طراحی خود از تنوع زیاد برخوردارند ، بطور ثابت در شماره برینگ قرار می گیرد. مثال :

A 4210: عدم وجود شیار ساچمه خور در بلبرینگ های شیار عمیق دو ردیفه .

A 7056: زاویه تماس 30 در بلبرینگ های تماس زاویه ای یک ردیفه .

 

AC : زاویه تماس 25 در بلبرینگ های یک ردیفه تماس زاویه ای .

روی ادامه مطلب کلیک کنید


ادامه مطلب
[ یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:, ] [ 13:57 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

آموزش نصب و راه اندازي دوربين هاي مدار بسته

برای  ادامه روی ادامه مطلب کلیک کنید


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 14 فروردين 1393برچسب:camer, دوربین های مدار بسته, ] [ 21:30 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

آموزش ساخت درگاه پرداخت آنلاین

 
opp

باسلام. به درخواست یکی از دوستان ، در یه مجموعه پست قصد دارم تا نحوه ساخت درگاه پرداخت آنلاین رو با هم یادبگیریم. درگاه پرداخت آنلاین یه جایی یا یه درگاهیه که شما میسازید و با استفاده از اون میتونید امکان واریز یا انتقال اینترنتی وجه برای کاربرانتون رو فراهم کنید ویا برای دیگران از طریق اون پول واریز کنید.

 

درگاه پرداخت چیست؟

همونطور که گفتم ، شما با استفاده از درگاه پرداخت آنلاین ، میتونید بدون مراجعه به بانک ، برخی کارهاتون رو انجام بدید. مثلا خرید کالا و… . مهمترین کاربرد درگاه پرداخت آنلاین برای وبلاگ نویسان و وبمستران ، اینه که میتونن هزینه انجام سفارشات کارهاشون رو از کاربرانشون بدون اینکه اونها به بانک مراجعه کنن بگیرن. از استفاده های درگاه پرداخت در وبلاگ و وبسایت ها ، فروش کالا و خدمات و همینطور دریافت هزینه سفارشات و تبلیغات و … هستش.

درگاه های پرداخت چند نوع اند؟

اصولا درگاه های پرداخت به دو دسته تقسیم میشن. اول درگاه پرداخت مستقیم. و دوم هم درگاه پرداخت غیر مستقیم. درگاه پرداخت آنلاین رو میشه مستقیما از بانک ها گرفت. اما کارهای اداری زیادی داره که باید به بانک مراجعه کنید و مدارک زیادی رو در اختیارشون قرار بدید همراه با مقداری سفته! که البته در این میان بانک پاسارگاد رو پیشنهاد میکنم. از مزایای درگاه مستقیم اینه که هزینه ها بدون کارمزد به حساب شما واریز میشن. در هنگام واریز ، کاربر به صفحات واسطه منتقل نمیشه و به صورت مستقیم از داخل وبلاگ یا وبسایت شما کارها رو انجام میده.سریع و ایمن هست.

اما درگاه های پرداخت غیر مستقیم رو میشه از شرکت های ارائه دهنده اون گرفت. کارزیادی برای ثبت نام و گرفتن درگاه نمیخواد اما برای هزینه های واریزی کارمزدی رو برمیدارن. البته برخی شرکت ها هم امکانات تبدیل درگاه پراخت غیرمستقیم به مستقیم رو ارائه میدن.

چه درگاه پرداختی؟

اگر بخوایم بشمریم ، درگاه پرداخت اینترنت و سرویس های ارائه دهنده اون خیلی زیاد هستند! در میان درگاه های ایرانی ، سایت هایی مثال زرین پال و پارس پال از همه بهترن. چون از نظر امنیت و سرعت و همینطور میزان کارمزد از همه بهترن!

در این پست بنده روش ایجاد درگاه پرداخت آنلاین در سایت پارس پال رو ارائه خواهم داد :)

ثبت نام:

اول از همه شما باید در این سایت ثبت نام کنید. ثبت نام در این سایت مستلزم یک سری اسکن مدارک احراز هویت هست که بهتره از همین اول کار داشته باشید تا در اواسط کار به مشکل برنخورید.

اسکن کارت ملی-شناسنامه-اسکن کارت عابربانک..

 

روی ادامه مطلب کلیک کنید البته پس از دریافت رمز

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

بازید کننده محترم  لطفا ابتدا در وبلاگ عضو شوید تا رمز مطلب به آدرستان ارسال نمایید

با تشکر

رضوانی



ادامه مطلب
[ یک شنبه 10 فروردين 1393برچسب:آموزش ساخت درگاه آنلاین برای سایت یا وبلاگ, ] [ 22:30 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

چطور می‌توانید آی‌پیِ اکسس‌پوینتتان را تغییر دهید؟

سلام.

امروز روزم را با این تلفن شروع کردم: مشتری‌ای از اصفهان زنگ زده بود که چطور می‌تواند آی‌پیِ اکسس‌پوینتش را تغییر بدهد. اکسس‌پوینت او اکسس‌پوینت روتر مدیریتی دیتاشین (مدل W300R) بود.

قبلاً توی یکی از روزنوشت‌هایم نوشته بودم که برای برقراری ارتباط میان دستگاههای اکتیو شبکه (مانند مودم ADSL، سوئیچ مدیریتی، اکسس‌پوینت و ...) باید آی‌پیِ کارت‌شبکه و دستگاه، در یک محدوده (range) قرار داشته باشد.

وقتی ما مدتهاست برای خودمان شبکه‌ی ساخت‌یافته‌ای ساخته‌ایم که دستگاههای اکتیو آن با هم مرتبطند و طبعاً آی‌پی‌هایشان هم در یک محدوده است، طبیعی است که نتوانیم با اضافه کردنِ یک دستگاهِ جدید آی‌پیِ همه‌ی دستگاههای قبلی را عوض کنیم و بیاوریم در محدوده‌ی آی‌پیِ دستگاهِ جدید!

منطقی‌ترین و مقرون‌بصرفه‌ترین کار تغییرِ آی‌پیِ دستگاهِ جدید است.

 

 

بقیه مطلب را در ادامه مطلب بخوانید


ادامه مطلب
[ جمعه 8 فروردين 1393برچسب:, ] [ 20:42 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

چه کسی بدش می‌آید که در فضای خانه‌ یا محل کارش اینترنت بی‌سیم (وایرلس) داشته باشد؟ گمان می‌کنم تقریباً هیچ کس! البته به شرطی که بتوان کاربران مجاز آن را تعریف و محدود کرد و امکان کنترل پهنای باند آن را هم داشت.

این روزها بسیارند کسانی که هم روی کامپیوتر خانه یا محل کارشان از اینترنت استفاده می‌کنند، هم روی لپتاپ و تلفن همراهشان. انواعِ تبلت هم دارد روز به روز فراگیرتر می‌شود. طبیعی است که هر چه استفاده از لپتاپ و تبلت و موبایل همه‌گیرتر شود، نیاز به اینترنتِ بی‌سیم جدی‌تر می‌شود.

به همین دلیل، برای من در مرکز خدمات پس از فروش محصولات دیتاشین عجیب نیست اگر غالب روزها با این سؤال مواجه باشم که: «چطور می‌توانم در محیط خانه یا شرکتم اینترنت بی‌سیم داشته باشم؟»

پاسخ من به این سؤال می‌تواند این باشد: «بسیار ساده! کافی است یک مودم وایرلس بخرید!»

اما این پاسخ همیشه درست نیست! خریدن یک مودم وایرلس لزوماً نمی‌تواند به کارِ مشتری‌ای بیاید که کند و تند شدن یا قطع و وصل شدنِ اینترنت برایش مهم است و پای تلفن به من می‌گوید که دوست ندارد اگر توی اتاقی است که 3-2 دیوار تا مودم فاصله دارد، کیفیت سرعت اینترنت روی اعصابش راهپیمایی کند!

تازه، وقتی شما هم PC دارید هم موبایل و هم لپتاپ و هم مثلاً تبلت، طبیعی است که بخواهید علاوه بر اینترنتِ بی‌سیم، داده‌هایتان را هم میان دستگاه‌هایتان به صورت بی‌سیم رد و بدل کنید! این امکان بی‌نظیری است و شما را از مکافاتِ کابلهای USB و Cool Diskها و Flash Memoryها راحت می‌کند.

اما آیا اینها همه با خریدن همان مودم وایرلس برایتان ممکن می‌شود؟ جواب من این است: قطعاً خیر!

تازه اگر بخواهید محدوده‌ی پوششِ شبکه‌ی وایرلس‌تان را افزایش بدهید، یا اگر بخواهید استانداردهای امنیتیِ شبکه‌ی وایرلس‌تان را تا حد ممکن بالا ببرید، یا اگر بخواهید کاربرانِ مجاز به استفاده از شبکه‌ی وایرلس‌تان را تعریف کنید، یا اگر بخواهید روی پهنای باندِ شبکه‌ی وایرلس‌تان کنترل داشته باشید، تکلیف چیست؟... همان مودم وایرلس؟... به هیچ وجه!!!

در این شرایط، پیشنهاد من به شما خريد یک Wireless Access Point/ Router و اتصالِ آن به مودم ADSLتان است! با این پیشنهاد، لازم نیست مودمِ ADSLتان خیلی هم پیشرفته و ویژه باشد؛ حتی یک مودم معمولی هم کارتان را راه می‌اندازد! من الان یادتان می‌دهم که چطور یک اکسس‌پوینت روتر مدیریتی دیتاشین (مدل

مودم‌تان را به وسیله‌ی یک

  1. آی‌پیِ مودم‌تان را (مثلاً 192.168.1.1) در مرورگر اینترنت خود وارد کنید.
  2. پس از وارد کردن user name و password مودم، صفحه‌ی تنظیمات مودم‌تان را می‌بینید.
  3. در قسمتِ  Advanced Setup/ LAN Setting، گزینه‌ی Enable DHCP Server را انتخاب کنید.
  4. Start IP Address را به 192.168.1.3 تغییر دهید.

(آی پیِ مودم‌تان اگر مثلاً 192.168.1.1 باشد، آی‌پیِ 192.168.1.2 را برای اکسس‌پوینت نگه دارید و آدرس‌دهی توسط DHCP را از 192.168.1.3 شروع کنید.)

  1. گزینه‌ی Save/Reboot را انتخاب کنید. مودم ریسِت خواهد شد.
چطور می‌توانید در محیط خانه یا محل کارتان اینترنت بی‌سیم داشته باشید؟
 
بقیه مطلب را در ادامه  مطلب بخوانید

ادامه مطلب
[ جمعه 8 فروردين 1393برچسب:, ] [ 20:31 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

رزوه و اتصالات

اتصالات ورزوه :
درساختار اغلب اتصالات ( فیتینگها) ازرزوه جهت متصل نمودن آنها به یکدیگر استفاده می شود که از نظر شکل هندسی ، می توان بصورت مخروطی (Taper ) یا موازی ( Parallel or Straight ) واز نظر نوع رزوه متریک یا اینچی باشند.
o شکل دنده مخروطی و دنده موازی

ادامه مطلب
[ جمعه 20 دی 1392برچسب:, ] [ 22:0 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

 آموزش بازیهای پاسور

روی ادامه مطلب کلیک کنید


ادامه مطلب
[ یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, ] [ 22:9 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

دانلود نسخه جدید کامل و کرک شده بهترین برنامه مسیریاب سایجیک نسخه نهایی Sygic GPS Nav

دانلود نسخه جدید کامل و کرک شده بهترین برنامه مسیریاب سایجیک نسخه نهایی Sygic GPS Navigation v13.1.1 برای اندروید همراه با نقشه خاورمیانه و از جمله ایران با لینک مستقیم از اپ گت، 

 


ادامه مطلب
[ جمعه 14 تير 1392برچسب:, ] [ 22:1 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

آموزش استفاده از فلش مموری برای نصب ویندوز

روی ادامه مطلب کلیک کنید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:, ] [ 1:40 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

آموزش فعالسازی GPRS همراه اول و ایرانسل در آندروید

آموزش اتصال GPRS همراه اول و ایرانسل برای اندروید

در این میان کسانی هستند که راه و روشهای فعالسازی اینترنت را بلد نیستند.در این آموزش طریقه راه اندازی اینترنت همراه اول و ایرانسل را برای اینگونه کاربران آموزش میدهیم.در ادامه با آموزش همراه ما باشید:


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, ] [ 22:36 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

کد پیگیری

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
ضمن عرض پوزش شما نمیتوانید به این محتوا دسترسی داشته باشید.

ادامه مطلب
[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, ] [ 21:25 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]
معرفی و آموزش نصب سیستم عامل آندروید 4.0.4 روی کامپیوتر و لپ تاپ
سلام به همه دوستان

امروز تو این پست میخوام روش نصب سیستم عامل آندروید 4.0.4 را روی کامپیوتر و لپ تاپ آموزش بدم. امیدوارم این آموزش مفید واقع شود

خوب دوستان میریم سراغ آموزش, قبلش بگم که این نسخه از آندروید برای کامپیوترها با معماری X86 طراحی شده و این نسخه دارای ARM Translator برای پردازنده های Intel میباشد که سرعت اجرای نرم افزارهای طراحی شده برای پلتفرم ARM را چندین برابر میکند.

ادامه مطلب
[ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:اندروید,نصب اندروید,نصب اندروید در کامپیوتر, ] [ 11:36 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

تایپ با ۱۰ انگشت

این یکی شاید بیشتر به آموزش شباهت داشته باشد تا ترفند ولی بعضی ها میخواهند سرعت تایپ خود را افزایش دهند. برای اینکار نمی توان در چند هفته سرعت تایپ را به سرعت نوشت با خودکار رساند ولی به مرور سرعت هر دو برابر هم می شوند.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, ] [ 22:7 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]
تاريخ : | | نویسنده : حسینعلی رضوانی دستجردی
شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که سیستم‏تان رفتار عجیبی را در پیش گرفته است که حس می‏کنید این مشکل ناشی از ویروس باشد. اما با وجود نصب آنتی ویروس به روز، آنتی ویروس واکنشی نشان نمی دهد. و یا اینکه ویروس باعث غیرفعال شدن آنتی ویروس شده است و یا اجازه نصب برنامه‏های امنیتی را نمی‏دهد. در این مواقع چاره‏ای نیست و باید خود آستین بالا زده و ویروس را نابود کنیم. در این ترفند قصد داریم به معرفی کار با یک ابزار جانبی بپردازیم که از طریق آن می‏توانید به هر آن چیزی که بر روی ویندوز شما در حال فعالیت است پی ببرید و در نتیجه رد ویروس را بگیرید.
 
روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب
[ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:آنتی ویروس,ویروس,انتی ویروس دستی, ] [ 21:36 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

قفل لمسی یا همان Pattern Lock در گوشی های موبایل اندرویدی، جزو امکانات جالبی است که در عین جذاب بودن، امنیت گوشی موبایل را نیز تامین می کند.

 

اگر با موبایل های جدید اندرویدی کار کرده باشید، حتما دیده اید که قفل لمسی (Pattern Lock) به این صورت است که 9 خانه به صورت 3x3 بر روی صفحه نمایش داده می شود. شما باید با لمس صحیح صفحه (به همان صورتی که قبلا در تنظیمات این قفل مشخص کرده اید) قفل را باز کرده و وارد منوی گوشی شوید.

 

هدف از طراحی این مدل رمز گذاری، (علاوه بر ابتکاری و جذاب بودن آن) این است که امکان فراموش کردن رمز را به حداقل برساند.

با این حال ممکن است شما رمز خود را فراموش کنید. در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، روشی را به شما آموزش می دهیم که بدون نیاز به Reset کردن یا Flash نمودن موبایل خود، قفل آن را باز کنید. تنها اشکالی که پیش می آید این است که حافظه داخلی گوشی شما پاک می شود. (البته اطلاعات کارت حافظه باقی می ماند) اما هر چه باشد از Flash شدن بهتر است.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 24 دی 1391برچسب:pattern lock,ترفند موبایل, ] [ 21:56 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

آموزش 20 ترفند ویندوز 8 برای استفاده حداکثر از امکانات سیستم عامل

اگر شما هم نسخه نهایی ویندوز ۸ را بر روی سیستم خود نصب کرده و مانند کودکانی که تازه اسباب بازی جدیدشان را به دست گرفته‌اند می‌خواهید سر از تمام سوراخ سمبه‌های این یار جدید مایکروسافتی در آورید، در این مقاله با ما همراه شوید. ما قصد داریم همه تنظیمات را یک به یک عوض کنیم تا تغییرات را به چشم ببینید و از تازه‌های ویندوز ۸ باخبر شوید. در ادامه با ۲۰ ترفند کاربردی این سیستم عامل آشنا می‌شوید. حتی اگر هنوز ویندوز ۸ را برروی کامپیوتر خود نصب نکرده‌اید باز هم با خواندن این مقاله با قابلیت جدید و ترفندهای ویندوز ۸ آشنا خواهید شد. پس خواندن این مقالهٍ جذاب را از دست ندهید.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:ترفندهای ویندوز8,ویندوز8, ] [ 16:49 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

آموزش نحوه ی استفاده از فیس بوک


مقدمه:
استفاده مکرر از شبکه های اجتماعی بدون توجه به امنیت اطلاعات موجود در آن نکته ای است که ممکن است کاربران استفاده کننده از آن را در صورت عدم توجه در آینده دچار مشکلاتی کند و چون اغلب منابع آموزشی در اینخصوص بصورت زبان اصلی می باشند در این مقاله سعی میکنیم زوایایی که باید در نگهداری و حفظ اطلاعات پروفایل به آن توجه کرد را شرح دهیم، امیدوارم فارسی زبانان عزیز در تمام دنیا حداقل با آگاهی از این موارد بهتر در این فضای عمومی شرکت کرده و اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

روی ادامه مطلب کلیک کنید


ادامه مطلب
[ شنبه 4 آذر 1391برچسب:, ] [ 21:23 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]
[ سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:38 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

بيخودي پرسه زديم،صبحمان شب بشود،بيخودي حرص زديم،سهممان کم نشود، ما خدا را با خود، سر دعوا برديم،و قسم ها خورديم، ما به هم بد کرديم، ما به هم بد گفتيم،ما حقيقتها را،زير پا له کرديم،و چقدر حظ برديم،که زرنگي کرديم،روي هر حادثه اي،از شما ميپرسم،ما که را گول زديم؟؟


ادامه مطلب
[ سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, ] [ 21:34 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

کره زمین ۴۶ ساله !

 

فقط تصور کنید که بتوانیم سن زمین را که غیر قابل تصور است ، فشرده کنیم و هر صد میلیون سال آن را یک سال در نظر بگیریم !

در اینصورت کره زمین مانند فردی ۴۶ ساله خواهد بود.

روی ادامه مطلب کلیک کنید

 

 


ادامه مطلب
[ جمعه 19 آبان 1391برچسب:کره زمین ۴۶ ساله, ] [ 9:23 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

  امیدوارم بز زندگیتان را از دست بدهید !!!

مطلب خواندنی و پند آموز

روی ادامه مطلب کلیک کنید.


ادامه مطلب
[ شنبه 13 آبان 1391برچسب:بز زندگی, ] [ 20:50 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

اطلاعات شخصی

My picture code in HTML+Frome+Main Link

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

ادامه مطلب
[ جمعه 9 تير 1391برچسب:, ] [ 19:8 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]
 
سلام دوستان
»» بعد از یه مدت استفاده جدی! از گوگل امروز می خواهیم یک مقدار با این کمپانی بزرگ شوخی کنیم!

ادامه مطلب
[ جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, ] [ 23:8 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

معمای 5 کلاه و 3 نفر

| موضوع: معما | نویسنده: حسینعلی رضوانی دستجردی |

در یک اتاق تاریک 3 (سه)کلاه قرمز و 2 (دو)کلاه آبی قرار داده ایم. 2 (دو) نفر بینا و 1 (یک) نفر نابینا وارد اتاق می شوند و هر کدام یک کلاه را بر سر می گذارند و از اتاق خارج می شوند. چون اتاق تاریک بوده است دو نفر بینا نیز مانند فرد نابینا قادر به تشخیص رنگ کلاه خود نیستند. بیرون از اتاق هر یک فقط به کلاه دیگران نگاه می کنند و درباره رنگ کلاه روی سر خودشان قضاوت می کنند ...

بینای اول: من نمی دانم که کلاهم چه رنگی است.

بینای دوم: من هم نمی دانم که کلاهم چه رنگی است.

نابینا: من می دانم که کلاهم چه رنگی است !!

سوال: چطور دو نفر بینا نتوانستند رنگ کلاه روی سر خود را تشخیص دهند ولی فرد نابینا متوجه رنگ کلاه خود شد؟!


جواب در ادامه مطلب


ادامه مطلب
[ یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:معمای 5 کلاه و 3 نفر,معما, ] [ 22:48 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

سرویس پیامک خبری همراه اول وروش فعال سازی

موضوع: سرویس های پیامک خبری همرا اول

خدمات دوره رایگان آزمایشی

*کاربران با استفاده از یک کلید واژه به 2022 مشتر ک آن سرویس خبری شوند.

روی ادامه مطلب کلیک کنید


ادامه مطلب
[ دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:پیامک خبری,سرویس پیامک خبری, ] [ 22:55 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

روش ارسال و دریافت پیامک از تلفن ثابت

ا راه‌اندازی سرویس "ارسال پیامک در شبکه تلفن ثابت" (FIX SMS)، ارسال و دریافت پیام از شبکه تلفن ثابت به ثابت، ثابت به سیار و بالعکس امکان پذیر است.

این سرویس از طریق گوشی‌هایی امکان‌پذیر است که اولاً- استاندارد باشند،‌ ثانیاً- قابلیت ارسال یا دریافت پیامک را دارا باشند.

زوی ادامه مطلب کلیک کنید


ادامه مطلب
[ دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:پیامک با تلفن ثابت,تلفن ثابت,پیامک, ] [ 22:50 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

با سلام خدمت کلیه دوستان و سروران محترم. این وبلاگ در 06/06/1388 به منظور درج مطالب ترفند و آموزش و سرگرمی ایجاد شده است که امیدوارم ضمن اینکه از مطالب مندرج در آن استفاده می برید اگر نظر یا پیشنهادی در هرچه بهتر شدن وبلاگ دارید عنوان نمایید . با تشکر رضوانی
آرشيو مطالب
دی 1395
آبان 1395 شهريور 1395 مرداد 1395 تير 1395 خرداد 1395 آبان 1394 مهر 1394 شهريور 1394 مرداد 1394 تير 1394 خرداد 1394 ارديبهشت 1394 آذر 1393 فروردين 1393 دی 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 شهريور 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390 آذر 1390 شهريور 1390
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 123
بازدید هفته : 128
بازدید ماه : 1615
بازدید کل : 51738
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


; selection = window.getSelection(); var pagelink = "

منبع : "+document.location.href+"
لطفا مطلب را با ذکر منبع کپی کنید تا رتبه شما کم نشود !"; var copytext = selection + pagelink; var newdiv = document.createElement('div'); newdiv.style.position='absolute'; newdiv.style.left='-99999px'; body_element.appendChild(newdiv); newdiv.innerHTML = copytext; selection.selectAllChildren(newdiv); window.setTimeout(function() { body_element.removeChild(newdiv); } ,0);}document.oncopy = addLink;