کلکسیون ترفند و آموزش و سرگرمی

کلکسیون ترفند و آموزش و سرگرمی
درج مطالب ترفند و آموزش و سرگرمی
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلکسیون ترفند و آموزش و سرگرمی و آدرس nisha744.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چطور می‌توانید در محیط خانه یا محل کارتان اینترنت بی‌سیم داشته باشید؟
۲۴ تیر ۱۳۹۱
14 Jul. 2012

سلام.

چه کسی بدش می‌آید که در فضای خانه‌ یا محل کارش اینترنت بی‌سیم (وایرلس) داشته باشد؟ گمان می‌کنم تقریباً هیچ کس! البته به شرطی که بتوان کاربران مجاز آن را تعریف و محدود کرد و امکان کنترل پهنای باند آن را هم داشت.

این روزها بسیارند کسانی که هم روی کامپیوتر خانه یا محل کارشان از اینترنت استفاده می‌کنند، هم روی لپتاپ و تلفن همراهشان. انواعِ تبلت هم دارد روز به روز فراگیرتر می‌شود. طبیعی است که هر چه استفاده از لپتاپ و تبلت و موبایل همه‌گیرتر شود، نیاز به اینترنتِ بی‌سیم جدی‌تر می‌شود.

به همین دلیل، برای من در مرکز خدمات پس از فروش محصولات دیتاشین عجیب نیست اگر غالب روزها با این سؤال مواجه باشم که: «چطور می‌توانم در محیط خانه یا شرکتم اینترنت بی‌سیم داشته باشم؟»

پاسخ من به این سؤال می‌تواند این باشد: «بسیار ساده! کافی است یک مودم وایرلس بخرید!»

اما این پاسخ همیشه درست نیست! خریدن یک مودم وایرلس لزوماً نمی‌تواند به کارِ مشتری‌ای بیاید که کند و تند شدن یا قطع و وصل شدنِ اینترنت برایش مهم است و پای تلفن به من می‌گوید که دوست ندارد اگر توی اتاقی است که 3-2 دیوار تا مودم فاصله دارد، کیفیت سرعت اینترنت روی اعصابش راهپیمایی کند!

تازه، وقتی شما هم PC دارید هم موبایل و هم لپتاپ و هم مثلاً تبلت، طبیعی است که بخواهید علاوه بر اینترنتِ بی‌سیم، داده‌هایتان را هم میان دستگاه‌هایتان به صورت بی‌سیم رد و بدل کنید! این امکان بی‌نظیری است و شما را از مکافاتِ کابلهای USB و Cool Diskها و Flash Memoryها راحت می‌کند.

اما آیا اینها همه با خریدن همان مودم وایرلس برایتان ممکن می‌شود؟ جواب من این است: قطعاً خیر!

تازه اگر بخواهید محدوده‌ی پوششِ شبکه‌ی وایرلس‌تان را افزایش بدهید، یا اگر بخواهید استانداردهای امنیتیِ شبکه‌ی وایرلس‌تان را تا حد ممکن بالا ببرید، یا اگر بخواهید کاربرانِ مجاز به استفاده از شبکه‌ی وایرلس‌تان را تعریف کنید، یا اگر بخواهید روی پهنای باندِ شبکه‌ی وایرلس‌تان کنترل داشته باشید، تکلیف چیست؟... همان مودم وایرلس؟... به هیچ وجه!!!

در این شرایط، پیشنهاد من به شما خريد یک Wireless Access Point/ Router و اتصالِ آن به مودم ADSLتان است! با این پیشنهاد، لازم نیست مودمِ ADSLتان خیلی هم پیشرفته و ویژه باشد؛ حتی یک مودم معمولی هم کارتان را راه می‌اندازد! من الان یادتان می‌دهم که چطور یک اکسس‌پوینت روتر مدیریتی دیتاشین (مدل

 

  1. مودم‌تان را به وسیله‌ی یک
  2. آی‌پیِ مودم‌تان را (مثلاً 192.168.1.1) در مرورگر اینترنت خود وارد کنید.
  3. پس از وارد کردن user name و password مودم، صفحه‌ی تنظیمات مودم‌تان را می‌بینید.
  4. در قسمتِ  Advanced Setup/ LAN Setting، گزینه‌ی Enable DHCP Server را انتخاب کنید.
  5. Start IP Address را به 192.168.1.3 تغییر دهید.

(آی پیِ مودم‌تان اگر مثلاً 192.168.1.1 باشد، آی‌پیِ 192.168.1.2 را برای اکسس‌پوینت نگه دارید و آدرس‌دهی توسط DHCP را از 192.168.1.3 شروع کنید.)

  1. گزینه‌ی Save/Reboot را انتخاب کنید. مودم ریسِت خواهد شد.

 

تصویر زیر صفحه‌ی تنظیماتِ مودم ADSL تک‌پورت دیتاشین است که در آن مراحل شش‌گانه‌ی بالا را برایتان مشخص کرده‌ام. دوباره تأکید می‌کنم که مهم نیست مودمِ ADSLتان چیست؛ مراحل فوق در تمامِ مودم‌ها به راحتی قابل اجراست.

 

ادامه می‌دهیم:

  1. قبل از اینکه وارد صفحه‌ی تنظیمات اکسس‌پوینت بشوید، بهتر است آی‌پیِ اکسس‌پوینت‌تان را در محدوده‌ی آی‌پیِ مودم‌تان قرار دهید. مثلاً 192.168.1.2. (اگر در این مرحله به مشکل خوردید، می‌توانید ابتدا این روزنوشت را مطالعه کنید.)
  1. در مرورگر اینترنت، آی‌پیِ اکسس‌پوینت را تایپ کنید و وارد صفحه‌ی تنظیماتِ اکسس‌پوینت بشوید.
  2. در قسمتِ TCP/IP Setting/ LAN Interface، آی‌پی را 192.168.1.2 قرار دهید.
  3. Subnet Mask را 255.255.255.0 قرار دهید.
  4. در قسمتِ Default Gateway باید آی‌پی مودم‌تان را تایپ کنید، یعنی: 192.168.1.1.
  5. گزینه‌ی DHCP را Disabled کنید، چون این سرویس در مودم ADSLتان فعال شده است.
  6. روی Apply Changes کلیک کنید.

 

  1. در قسمتِ Wireless/ Basic Setting:
  • Mode اکسس‌پوینت را AP بگذارید.
  • SSID را یک نام دلخواه تعریف کنید. (مثلاً: Datasheen)
  • سایر تنظیمات مثل Band و Channelها را تغییر ندهید.
  • روی Apply Changes کلیک کنید.

 

  1. در قسمتِ Wireless/ Security Setting:
  • Encryption را WEP  بگذارید
  • Key Length  را 128-bit تعریف کنید.
  • Key Format را ASCII (13 Characters) بگذارید.
  • Encryption Key را دقیقاً 13 کاراکتر تعریف کنید. (مثلاً mahdimahdi123)
  • روی Apply Changes کلیک کنید.

 

  1. تنظیمات تمام است. مودم و اکسس‌پوینت‌تان را با یک

 

خب تبریک! حالا شما در محیطتان اینترنت بی‌سیم دارید! می‌توانید لپتاپ یا موبایل یا تبلت‌تان را امتحان کنید! ضمن اینکه با اتصال یک

 

 

از تکنولوژی لذت ببرید!

مدیر خدمات پس از فروش دیتاشین

 
نظرات خوانندگان:
 
kiya.kiyan28: با عرض سلام من تمام این مراحل را اجرا کردم الان هم اینترنت دارم اما باید برای تمامی دستگاه های متصل به اکسس پوینت ای پی دستی بدم علت چیست؟
 
علت این امر، غیر فعال بودن سرویس DHCP در مودم مورد شما میتواند باشد.
همانطور که در روزنوشت بالا میبینید، در مرحله چهارم، سرویس DHCP مودم خود را باید فعال کنید.
البته این توضیحات و عکس نمونه برای مودم تک پورت و دو پورت دیتاشین است و ممکن است در مودم شما، کمی محل این منو ها متفاوت باشد که با کمی جستجو در صفحه تنظیمات، این گزینه و تنظیم آن را خواهید یافت.
اگر همچنان با فعال بودن این گزینه در مودم، کلاینت هایتان به صورت خودکار آی پی از مودم نمیگیرند، مشکل در سرویس DHCP مودم میتواند باشد.
در صورت نیاز، خدمات پس از فروش آماده راهنمایی میباشد.
 
ehsl.jik2s: من با اینکه مودمم برند دیگه ای بود، با کمک این یادداشت که اتفاقی توسط گوگل پیدا کردم، به راحنی این کار را در منزل انجام دادم و الان ای پد رو به راحتی بهش وصل میکنم. ممنون از اموزش خوبتون ، خسته نباشید ، احسان مالک تهران
 
arsalan_29: سلام . میشه لطفا بگین کدوم یکی از این کارایی رو که گفتین یه مودم روتر وایرلس نمیتونه انجام بده ؟
 
arsalan_29: یعنی میخوام بدونم این کار چه مزیتی داره دقیقا نسبت به مودم روتر وایرلس مثل 8951ND ؟ و سوال بعدی این که اگه پچ کورد رو عوض LAN1 به WAN وصل کنم چی میشه ؟
 
اتصال به VPN Sever ها (PPTP و L2TP) توسط کانکشن WAN, ارتباط چند کاناله MIMO 2.0، پوشش دهی قویتر و بیشتر توسط 2 آنتن 5db، پهنای باند 300 و  ... از مزایایی است که توسط اکسس پوینت روتر میتواند  باعث راندمان بالاتری در به اشتراک گذاری دستگاه ها و اطلاعات در شبکه وایرلس شود.
هر کدام از این دستگاه ها ویژگی ها و کاربرد های خاص و در بعضی موارد مشترک دارند. اما این کاربر است که با توجه به کاربرد و بودجه خود تصمیم به انتخاب دستگاه مناسب میکند.
در صورتی که به دنبال دستگاهی صرفا برای کار اینترنت و تبادل وایرلس اطلاعات بین دستگاه های خود با حجم پایین هستید، یک وایرلس مودم/ روتر گزینه مناسبی میباشد، اما اگر در کنار مصرف اینترنت، ارتباط و تبادل اطلاعات بین دستگاه های شما در حجم زیادی انجام میشود، پیشنهاد میشود از یک دستگاه تخصصی در این زمینه مثل اکسس پوینت / روتر  استفاده کنید.
در صورتی که بخواهید پچ کورد را به پورت WAN متصل کنید، لازم است در آن صورت مودم ADSL شما در حالت Bridge تعریف شود و در اکسس پوینت در قسمت کانکشن WAN ، حالت PPPOE را قرار دهید و مشخصات نام کاربری و رمز عبور سرویس ADSL خود را وارد کنید تا اکسس پوینت وظیفه اتصال اینترنت را بر عهده بگیرد و مودم صرفا یک رابط باشد.

 
love_liklyboy: سلام خدمت شما ؟ راستش من یک مشکل بسیار بزرگ دارم امیدوارم که من رو کمک کنید من در یک دفتر کار میکنم که اینترنت های اینجا به صورت وایرلس است و من هم با لب تاپ شخصیم به اینترنت وصل بودم تا اینکه اینترنت رو منع کردند در لب تاپ های شخصی . وقتی از طریق هر باروزری به اینترنت میخوام وصل بشوم با اینکه وایرلسم هنوز کار میکنه و آنتن رو نشون میده ولی در ابتدای هر صفحه باروزرم پیغامی در وسط صفحه ظاهر می شه که اون این است autentication failed و در پایین این گزینه از من username و password رو میخواد لطفا طریقه ای رو به من نشون دید که بتونم مانند گذشته از اینترنت استفاده کنم راستی بگم که آیتی مون از کشور هند است و اون این کارو با من و دوستام کرده ما تنها میتونیم از طریق کامپیوترهای دفتر به اینترنت متصل شویم اون هم برای کار تنها .و البته بگم که برای هر کدوممون یک یوزرنیم و پسورد درست کرده که در ابتدا ما با همین یوزرنیم و پسورد میتونیم به اینترنت متصل شیم .من به اینترنت در لب تاپ شخصیم متصل هستم ولی برای لبتابم یوزرنیم و پسورد نداده البته اینترنت از یک شبکه هست من میتونم با همون یوزرنیم و پسوردی که برام برای کامپیوتر های دفتر کارم به من داده به لب تابم هم وصل شوم ولی من میخوام به صورت مخفی باشه که بتونم دانلود کنم چون در دفتر ما دانلود منع است خواهشمیکنم کمک کنید
 
سلام و درود. دوست عزیز، همانطور که خودتان نیز اشاره کردید، مسئله‌ یا مشکل شما یک مشکل فنی نیست؛ حساسیت‌های امنیتیِ سازمان یا شرکتی که در آن مشغول به کارید ممانعتی را برای اتصال کامپیوتر شخصی‌تان به شبکه و دسترسی شما به اینترنت ایجاد کرده است. ما در این صفحه، مسائل فنی را بررسی و راه حل ارائه می‌کنیم نه ــ جسارتاً ــ مسائل شخصی را. موفق و پیروز باشید.
 
Ali.Daie: با سلام من از نرم افزار proxifier برای عبور از فیلترینگ استفاده میکنم سوال من این که میتونم یوزر پسورد اکانت vpn رو روی مودم روتر TP-Link مدل TD-W8901G V3 ست کنم یا نه ؟ ممنون میشم اگه جواب بدید با تشکر علی دایی
 
سلام و درود

VPN Connection روی پورت Wan اکسس پوینت ، متفاوت با VPN های معمولی است که امروزه استفاده میکنیم.

 بدین صورت که با استفاده از یک VPN Server میتونین Client ها و LANهاتون رو بهم متصل کنید.

دوست عزیز ما در این صفحه مسائل فنی محصولات دیتاشین را میتوانیم بررسی نمائیم، شما  میبایستی سوال خود را با مسئولین پشتیبانی دستگاه خود مطرح کنید و جواب دقیق را از آنها جویا شوید.

 
hoomanh59: سلام لطفا راهنمایی کنید مودم من وارد صفحه مدیریتی نمیشود و یوزر و پسورد admin میزنم ولی باز هم وصل نمیشود
 
سلام و درود
دوست عزیز، مدل مودم خود را ذکر نفرموده اید ! .
لطفا یوزر : admin و پسورد : password را نیز امتحان بفرمائید.
 
hoomanh59: سلام خیلی ممنون از راهنمایی شما لطفاً راهنمایی بفرمایید بعد از اینکه تمام کارای ip انجام شد برای راه اندازی اینترنت یوزر و پسوردی که خابرات داده چکار کنیم . و کجا وارد کنیم
 
سلام و درود
دوست عزیز، در این روزنوشت ما نحوه ترکیب یک مودم ADSL متصل به اینترنت توسط PPPOE به یک اکسس پوینت/ روتر وایرلس را توضیح داده ایم.
یعنی شما باید یوزر و پسورد سرویس ADSL خود را در مودم ADSL خود وارد کنید.
البته راه دیگری نیز وجود دارد، مودم خود را در حالت Bridge تعریف کنید، مودم را با یک پچ کورد به پورت WAN اکسس روتر متصل کنید و سپس در صفحه تنظیمات WAN اکسس پوینت روتر، یوزر و پسورد ADSL خود را وارد کنید تا خود دستگاه اتصال اینترنت را برقرار کند.
در این حالت مودم شما فقط یک دستگاه رابط خواهد بود و اکسس پوینت روتر، خود اتصال اینترنت را برقرار میکند.
نکته : دستگاه W300R یک اکسس پوینت روتر میباشد و Wlan ADSL Rotuer نمیباشد.
 
golbooteh: با سلام یوزر و پسورد با پیش فرض admin باز نمیشه احتمالا قبلا تغییرش دادم ولی الان از یادم رفته ضمنا مدل دستگاه مودم من دیتاشین D901W2 لطفا راهنمایی بفرمایید.
 
سلام و درود
دوست عزیز، ابتدا با نگه داشتن 8 ثانیه ای دکمه Reset که در زیر مودم قرار دارد، مودم را به تنظیمات کارخانه برگردانید.
سپس یوزر : admin و پسورد : password را امتحان بفرمائید.
 
queen_mm89: باسلام.راهی هست تا بدون اینکه ما با پچ کورد مودم را به اکسس پوینت وصل کنیم(درواقع به صورت وایرلس)در اکسس پوینت اینترنت داشته باشیم؟
 
بله دوست عزیز، میتوانید.
به شرطی که در ویژگی های فنی مودم تان بررسی نمائید که امکان WDS را پشتیبانی کند.
روش کار هم دقیقا مشابه همین روزنوشت است و فقط مک آدرس مودم را در اکسس پوینت و مک آدرس اکسس پوینت را در مودم وارد مینمایید.
اکسس پوینت دیتای خود را بصورت وایرلس از مودم دریافت و در محیط پخش میکند.
 
jafarmesri: با سلام چگونه می توان برای هر کاربر حجم مشخص تعریف کرد تا بعد از استفاده آن حجم دیگر نتوانند از اینترنت استفاده نمایند . با تشکر
 
دوست عزیز برای این کار نیازمند تجهیزات تخصصی همانند روتر برد های میکروتیک میباشید.
 
erfanm_6700: سلام لطفا به این سوالم پاسخ دهید اخیرا یک مودم وایرلس دی لینک خریداری کردم،سابقا از مودم های معمولی باسیم استفاده میکردم،سرویس اینترنتم نیز برای شرکت مخابرات است،کابل شبکه را به پی سی وصل میکنم،سیم تلفن را هم به مودم،مودم در حالت روشن توسط گوشیم شناسایی میشه اما کانکت نمیشم به هیچ وجه.از آنجا که هیچ آشنایی ندارم لطفا از ابتدا راهنمایی بفرمایید.با تشکر
 
اتصالات کابل به تنهایی کافی نیست و قبل از استفاده از مودم، باید ابتدا مودم ADSL خود را مطابق دستور العمل و راهنمای مربوطه تنظیم نمایید. میتوانید با پشتیبانی مودم خود ارتباط بگیرید و یا از یک کارشناس نصب کمک بخواهید.
 
tito_nodeti: سلام من مودمم tp link td-w8901 هستش نمیدونم چه مشکلی داره ولی با pppoe نمیتونم وصل شم با bridge میرم اینترنت . ولی با گوشیه اندروییدم نمیتونم با وایرلس به اینترنت برم؟
 
سعی کنید یکبار مودم را Reset to Factory نمایید و سپس دوباره تنظیمات را روی آن فعال کنید.
به صورت معمول مودمی که از طریق Bridge Mode بتواند به اینترنت متصل شود، از طریق PPPOE هم باید بتواند به اینترنت متصل شود.
علت کانکت نشدن موبایل هم یکی از مشکلات اتصال Bridge است. برای این کار باید مودم خود توسط PPPOE به اینترنت متصل شود.
از پشتیبانی مودم خود کمک بگیرید.
 
sajadasadi1180: واقعا ممنون از سایتتون... خیلی عالی بود و به موقع به کارم اومد
 
asadeyavar: چجوری با گوشی خود به اینترنت وصل شویم. ممنونم
 
اتصال گوشی های تلفن همراه معمولا از طریق بی سیم با مودم برقرار میشود. شما باید ابتدا دارای یک مودم بی سیم باشید. سپس میتوانید به راحتی با گوشی موبایل خود به اینترنت متصل شوید.
 
palmcorder7: سلام.من یک مودم وایرلس دارم.چجوری میتونم به همسایه ها اشتراک اینترنت بدم به این صورت که هر شخصی حساب جدا با رمز مخصوص به خودش داشته باشه و بتونم حجم استفاده و دوره ی زمانی استفاده را هم برای هر شخصی تعریف کنم
 
برای این کار نیازمند تجهیزات تخصصی همانند روتر برد های میکروتیک میباشید و فقط وجود یک مودم وایرلس به تنهایی کافی نیست.
 
bbsnaami: باسلام من مودم usbوایمکس ایرانسل دارم چطور می تونم همزمان هم موبایل و هم لبتاپ با اینتر نت از طریق بیسیم متصل بشم با تشکر از جنابعالی.
 
همانطور که میدانید مودم شما از نوع بی سیم نمیباشد و اتصال شما به مودم از طریق USB میباشد. راه درست و اصولی این است که مودم خود را با یک مودم بی سیم تعویض نمایید. هر چند که روش های دیگری نیز وجود دارد که میشود با استفاده از یک دانگل وای فای و یک سری تنظیمات نرم افزاری،  اینترنت خود را به صورت بیسیم پخش کنید. اما راه حل اول توصیه میشود.
 
sardary.mostafa: سلام خسته نباشید جالب بود استفاده کردیم یه سوال فنی من مودم وایرلس دارم wirless modem router TD-W8901N tp-link و با گوشی و لب تاب هم از وایرلس وصل میشم و اینترنت دارم فقط میخوام یه کاری کنم که مثل دانشگاه که تو گوشی وی پی ان میسازیم و و با یوزر و پسورد خودمون وصل میشیم، اینجا هم هر دستگاه بتونه وی پی ان درست کنه و با یوزر و پسورد خودش متصل بشه حالا هر چی سرچ کردم به نتیجه ای نرسیدم میشه لطفا راهنمایی کنید که اصلا میشه همچینکاری؟ یا نه؟ راهش چیه؟ مرسی
 
پاسخ سوال شما را در بالا توضیح دادیم که برای این کار نیازمند تجهیزات تخصصی همانند روتر برد های میکروتیک میباشید و فقط وجود یک مودم وایرلس به تنهایی کافی نیست.
 
bm.red69: سلام یه سوال:حداکثر کامپیوتر هایی که میتوانند به یک اکسس پوینت وصل بشن چند تای؟
 
مانعی برای اتصال تعداد مشخصی از کلاینت ها به اکسس پوینت ها وجود ندارد. با توجه به تجربه معمولا بستگی به میزان نرخ تبادل دیتا و پهنای باند روی اکسس پوینت ممکن است تعدادی مشخص بتوانند همزمان به دستگاه متصل شوند. در یک حجم کاری کم ممکن است 20 تا 30 دستگاه همزمان روی یک دستگاه متصل شوند و در شرایط کاری پر ترافیک تر ممکن از 8 تا 15 دستگاه. این عدد در طی آزمون و خطا به دست می آید.
 
amirchermahini: سلام و عرض ادب ممنون از آموزش کامل شما من یه سوال دارم : چطور میشه فهمید که مودم وایرلس روتر و اکسس پویینت داره یا نه ؟ و در نهایت چطور میشه که مورم وایرلس اولی اینترنت رو با کابل بگیره و مودم وایرلس دومی ایرنت رو بصورت وای فای از مودم اولی بگیره ؟ البته جواب سوال اول منوط به اکسس پویینته ولی ایااین امکان هست که مودم ها خود بخود اکسس پویینت نصب داشته باشند یا حتما باید بصورت دستی براش گرفت و نصب کرد ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر
 
برای اتصال دو دستگاه وایرلس همانند مودم و یا اکسس روتر، میبایستی دستگاه دوم در Repeater Mode که در نسل جدید این دستگاه ها توسط امکان WDS شناخته میشوند، تعریف شوند. پیشنهاد میشود این یادداشت را مطالعه نمایید. در ضمن مودم های با قابلیت وایرلس وجود دارند.
 
natars_manambaba: باسلام بنده از اکسس سنائو میخام استفاده کنم که آیپیش با مودمم یکی هست برا همین نمیتونم داخل تنظیماتش بشم 192.168.1.1 مدل مودم 8811 اکسس senao 2611 لطفا راهنمایی کنید
 
برای اینکار ابتدا باید قبل از اتصال دو دستگاه به یکدیگر برای جلوگیری از اختلال، به صورت جدا جدا دستگاه ها را تنظیم نمایید.
یعنی ابتدا به اکسس پوینت خود متصل شوید و IP آن تغییر دهید. سپس به مودم متصل شوید و IP را نیز بررسی کنید.
حتما DHCP را نیز بایستی کنترل کنید و فقط در یک دستگاه فعال باشد و در دستگاه دیگر غیر فعال باشد که موجب اختلال نشود. همچنین شروع آدرس دهی (Start IP Address) را نیز بررسی کنید که IP های تخصیص داده شده به اکسس پوینت و مودم را آدرس دهی به کلاینت ها نکند. به صورت مثال نتیجه میشود.
Modem IP : 192.168.1.1
Access Point IP : 192.168.1.2
Start DHCP IP : 192.168.1.10
 
a_vahedi: سلام خسته نباشید من یک اکسس پوینت دارم که باهاش چند تا سیستم را شبکه کردم یک سیستمم رو به عنوان سرور گرفتم ولی ویندوز سرور روش نصب نیست. می خوام ببینم با یوزر و پسورد خاصی کاربران به سرورم متصل بشن یعنی هر کسی با یوزر خودش این امکان وجود داره آخه من زیاد شبکه بلد نیستم لطفا راهنماییم کنید
 
سوال شما و درخواستتان شفاف نیست دوست عزیز. برای راهنمایی نیاز به توضیحات بیشتر می باشد.
 
mahdi.metallica.13: سلام من این کار رو انجام دادم اما نمیدونم چرا قطع وصل میشه ؟؟؟
 
قطع و وصلی میتواند علت های مختلفی داشته باشد. شما نیاز دارید که هنگامی که قطع میشوید، ارتباط سیستم به هر دو دستگاه را به صورت جداگانه بررسی کنید و خطا را در نقطه درست تشخیص دهید. برای راهنمایی بیشتر میتوانید با همکاران فنی تماس حاصل نمایید.
 
saedmpoor: سلام و خسته نباشید من یک مودم asus m602 دارم که با اون مستقیم به اینترنت وصل میشم و یک دستگاه اکسس پوینت 655 D-LINK داشتم که جدیدا رو یه اشتباه ریست کردمش قبلا از طریق اون اینترنت رو وایرلس میگرفتم الان نمیتونم اکسس پوینت رو با مودمم کانکت کنم و از لب تاپم اینترنت بگیرم چیکار کنم لطفا کمک کنیدغیر لب تاپ هیچ دستکاه و سیستم دیگه ای ندارم
 
این روزنوشت دقیقا شما را برای انجام تنظیمات درست راهنمایی میکند. مراحل را به دقت انجام دهید.
 
تا: من این کارو انجام دادم ولی قطع وصل میشه؟؟؟
 
قطع و وصلی میتواند علت های مختلفی داشته باشد.  برای راهنمایی بیشتر میتوانید با همکاران فنی تماس حاصل نمایید.
 
magidsharify: با سلام من چگونه ميتونم به براي هر كاربر، يوزر و پسورد تعريف كنم؟
 
برای این کار پیشنهاد میشود از تجهیزات تخصصی همانند روتر برد های میکروتیک استفاده کنید.
 
fatemeh.azizi20: سلام من adsl broadkam دارم میخوام باتبلتم به اینترنت وصل بشم wifi رو که فعال کردم هرچی اسکن کردم مودممو پیدا نکرد چیکارکنم؟؟؟؟
 
شما ابتدا باید از وایرلس دار بودن مودم خود مطمئن گردید، ممکن است مودم شما بی سیم نباشد و یا ممکن است وایرلس مودم خاموش باشد.
با پشتیبانی مودم خود تماس بگیرید.
 
abbasi.ipgostar: سلام دوست عزیزم من برای یه شهرک که حدود 5 هکتار هستش با استفاده از انتن نانو اینترنت وایرلس دادم که هرکی می تونه از اون با موبایل و یا لبتتاپ خودش استفاده کنه حالا دنبال یه نرم افزار میگردم که بتونه اونو مدیریت کنه مثلا هرکی میخواد بهش وصل بشه ازش رمز بخواد و یه اندازه ترافیک معین بتونه استفاده کنه مرسی دوست خوبم
 
برای این کار پیشنهاد میشود از تجهیزات تخصصی همانند روتر برد های میکروتیک که مخصوص اکانتینگ و ... استفاده کنید.
 
fazelahmade: با عرض سلام من یه دیتاشین مدلwl300r خریدم با این همه تعریف ولی از در خونه که میزنم بیرون انتن ندارم با این که دوتا انتن 8 بیتی تی پی لینک گذاشتم باز تو خونه یه دونه از انتناش هی میره وهی میاد لطفا جواب بدید که راهی برا تقویت هست
 
پوشش وایرلس هر دستگاهی، منوط به شرایط محیط و خیلی مسائل دیگر است که در تمامی دستگاه های وایرلس همانند اکسس روتر WL300R صدق میکند. افزایش قدرت آنتن تاثیر چندانی در میزان پوشش دهی نخواهد کرد. جنس جداره های دیوار و مصالح استفاده شده، میزان نویز و ... همگی در کور شدن امواج تاثیر دارند. همانطور که میبینیم برای افزایش سطح پوشش دهی معمولا از دو یا چند اکسس پوینت روتر در مناطق مختلف استفاده میشود.
 
hamidkhosravi5970: سلام دوست عزیز من نمیدونم چطوری لب تابم و به اینترنت وای فای وصل کنم با گوشی میتونم اما با لب تاب چطوری با ارتباط بی سیم وصل شم ممنون
 
ابتدا باید وای فای لپ تاپ خود را روشن کنید، سپس در قسمت کانکشن ویندوز خود، نام مودم خود را میبینید و بعد از زدن Connect و ورود رمز مودم کانکت میشوید.
 
zolfaghari930: **********************مهم********************************************مهم*******************************************مهم********************************************مهم**********************با سلام و وقت بخیر دوستان مشکلی دارم هیشکی از پسش بر نمیاد تو رو خدا هرکی بلده کمک کنه ما یک آنتن وای فای داریم که بدون نیاز به خط هستش برا محلمون وصل کردن برای وصل شدن با کامپیوتر یه مودم tplink خریدم و یک broad band conection ساختم و یوزرو پسمو وارد میکنم و باهاش به اینترنت وصل میشم اما وقتی میخوام با گوشی اندرویدی خود به آنتن وای فای وصل بشم وای فای گوشیم آنتن رو پیدا میکنه اما به اینترنت وصل نمیشه یعنی قسمتی که بشه یوزر پس اینترنتم رو وارد کنم وجود نداره فقط نام وای فای هستش حالا میخوام بدونم مشکل چیه برا استفاده نرم افزارهای اشتراک وای فای نصب کردم اما اینطوری همش باید سیستمم روشن باشه که با گوشی از وای فای سیستمم استفاده کنم تورو خدا کمک کنید **********************مهم********************************************

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 فروردين 1393برچسب:, ] [ 20:31 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

با سلام خدمت کلیه دوستان و سروران محترم. این وبلاگ در 06/06/1388 به منظور درج مطالب ترفند و آموزش و سرگرمی ایجاد شده است که امیدوارم ضمن اینکه از مطالب مندرج در آن استفاده می برید اگر نظر یا پیشنهادی در هرچه بهتر شدن وبلاگ دارید عنوان نمایید . با تشکر رضوانی
آرشيو مطالب
دی 1395
آبان 1395 شهريور 1395 مرداد 1395 تير 1395 خرداد 1395 آبان 1394 مهر 1394 شهريور 1394 مرداد 1394 تير 1394 خرداد 1394 ارديبهشت 1394 آذر 1393 فروردين 1393 دی 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 شهريور 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390 آذر 1390 شهريور 1390
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1

; selection = window.getSelection(); var pagelink = "

منبع : "+document.location.href+"
لطفا مطلب را با ذکر منبع کپی کنید تا رتبه شما کم نشود !"; var copytext = selection + pagelink; var newdiv = document.createElement('div'); newdiv.style.position='absolute'; newdiv.style.left='-99999px'; body_element.appendChild(newdiv); newdiv.innerHTML = copytext; selection.selectAllChildren(newdiv); window.setTimeout(function() { body_element.removeChild(newdiv); } ,0);}document.oncopy = addLink;